mula nya semester baru...

hurmm...lame gak aku wat blog tapi tak penah2 nak post ape...

skrang bleh la rjn sket,sbb da ad steramyx kn...huhuhu..mggu depan dah start kuliah blk..mls nyer ak rase..rase nk ngaja je terus,tapi ilmu tak ckp g..cane 2?mase g ROS 2 pn terkontang kanting..korang pn mesti ad pengalamn gak kn...betapa susahnya sebenarnya nak jadi cikgu nih..banyak keje...

harap2,bkk sem ni ak xde la mls nk stdi g,abaikan test2 n assmnt...yg boleh menjatuhkan result aku...sem 7 dah ...lagi 2 sem je sblm aku di 'cop' CIKGU...=)

2 Atom Bergerak :

ziezue said...
This comment has been removed by the author.
ziezue said...

salam...
hehe..dah 2 bulan cuti kan..
sem depan dah mula tahun akhir..
aper2 pn tahun akhir nie la kene strugle btl2..
tebus aper2 yg berlubang..hehe
smoga kiter samer2 jd cikgu yg berjaya..memang susah jadi ckgu nie..aku plg tak suker biler org cakap cikgu nie keje senang..lg2 nk ngajo pelajar2 zaman berteknologi nie..
sbb aku dah lalui latihan mengajar..banyak dugaan yg aku tempuh..pengalamn pht n manis...so saper2 yg baru nak praktikal,nak nsht,jmper la aku..hehe.
ok,see you again...gud luck..
jgn mudah putus asa...rezeki Allah ader kat maner2..n ader maser Dia nak uji kiter..maser tue jgn putus asa...k,daaa...salam

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz