daftar praktikal

tepat jam 12 8hb September 2008, seisi umah aku pergi ke 6mb..(salah satu cc yang terkenal kat tg malim)..kui3
ramai gile orang berpusu2 mendpatkan tempat mereka di dlam cc.takut sekolah yang diorang 'cop' tak dapat...aku lak tak kisah sekolah mana2 pun...janji ok..wat dengan housmate musz vogue...kitorang wat kat Pahang...


waktu skang dah 12.21...ULM tak bukak pun lae registration..cam kambing jek..kate malam ni..hiii,nyusahkan..clasmte aku sume kat cni..ape ni...xleh bkak pun...


Ciri2 guru yang 'best' ( pada aku)

1. Menghormati pelajar.

2. Mendengarkan apa masalah diorang. tak marah jika mereka berbuat sesuatu yang mungkin menurut kite adalah sebuah kesalahan.

3. Adil, mudah diajak berkomunikasi.

4. pandai wat lawak..tapi bkan lawak bodo la.



jam dah 12.34....kitorang masih g tak dapat online...remy (YDP UPSI) kate patut dah leh malam ni..eeee
geram aku...


haa..aku ada citer...kisah orang yang tak berpuasa...depan mata aku...jom kite tgk...

0 Atom Bergerak :

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz