tak pose




5 rukun islam :

1. mengucap dua kalimah syahadah
2. solat lima waktu
3. puasa di bulan Ramadhan
4. menunaikan zakat
5. tunai haji di Makkah..

Abu Hurairah ra. meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda: "Umatku telah dikurniakan dengan lima perkara yang istimewa yang belum pernah diberikan kepada sesiapa pun sebelum mereka. Bau mulut daripada seorang Islam yang berpuasa adalah terlebih harum di sisi Allah daripada bau haruman kasturi. Ikan-ikan di lautan memohon istighfar (keampunan) ke atas mereka sehinggalah mereka berbuka puasa".

Seumur hidup aku tak penah tgk orang tak pose depan2 aku..mungkin environment aku lebih dekat dengan org2 baik kot..huhu..aku x nk citer lebih2,cume nye...sebagai seorang yang mengaku die islam,tolonglah...tolonglah tunjukkan dirimu itu seorang yang islam...zaman kite dok skang ni zaman ramai org 'jahil' tentang agama,agama digunakn bile perlu..kalo tak tolak tepi...hurrmm...

0 Atom Bergerak :

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz