Lagi 3 minggu....


mase fire drill...angle cantik tak??


Salam semua...huhu,lama aku tak update...2 minggu..tempoh 2 minggu di sekolah banyak benda aku buat selain dari mengajar...oh ye, untuk pengetahuan korang( tak nak tau pun takpe...he,tapi nk gtau jugak), tempoh praktikum aku di SMK Lanchang hanya tinggal beberapa minggu je...tak sangka kejap je...sekolah ni la aku mendapat murid pertama yang dididik oleh cikgu Aizuddin..

Penah aku wat sesi muhasabah dengan student, komen2 dari depe ok la...

"cikgu baik...bersemangat mengajar kitorang..."
(tu yang masuk kelas tido...)

"cikgu2...saya tak suka Sains...tapi cikgu ajar best..."
(yeke...)

"cikgu jadila garang sket..."
( huhu...maleh nak marah2 ni...korang tak wat salah besar pun...asal hormat aku cukup...)

"cikgu, cikgu &^*% la cikgu..."
(huhu...)

bersambung...

7 Atom Bergerak :

♥ shiMawar ♥ said...

erm..nape ade yg censored tu..?student tu ckp kamu ape..?nk tau jugak..huhu.. :)

azizwan(dot)com said...

muahaha.. simbolik &^*% tu langsung tak boleh blah.. aku tau tu saja nk cover perkataan handsome. betul ke cikgu ni handsome? show off sket. he3 :)

lud said...

hoho...kalu dah blog cikgu..mesri ade peminat nye...

huhu...

Azly_Zackry said...

yeah!!!


x sabar nak abes...

huhu

ziezue said...

yeke...xde ke org tanye...
"cikgu2...boleh jd boyfren saye x?"...
huhu....

paatz said...

to Shimawar n azizwan... ngeh3, bukanla...

to azly...huhu, ko tak sedey ke azly?

paatz said...

to ziezue... huhu, takde..tnye cikgu dah tunang ke lom adela...he

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz