Lagi 3 minggu.... ep: 02



" waktu latihan...aaaaa..."

Sambungan episod lepas...
macam2 lagi la dpe komen tentang pengajaran aku, tahap profesionalisma aku sebagai seorang guru..perlu dipertingkatkan lagi rasenye...secara keseluruhan, depe bersemangat belajar Sains n Kimia...Oh yee, aku ajar jugak PJK,hehe...slalu kami main bola je...kadang2 maen takraw...

Minggu ni, pertandingan Majlis Tilawah Al-quran peringkat zon II daerah Temerloh akan diadakan di SMK Lanchang , kami tuan umah.. antara acara yang diadakan, pertandingan tilawah, pertandingan syrahan agama, hafazan, dan juga acara favourite...NASYID.. sebanyak 11 buah sekolah ikut serta...

Minggu depan , pensyarah akan datang wat observe yang terakhir...huhu...lega....perasaan bercampur -baur...gembira,sedih, seronok...gembira sebab tak lama g dah nak habis praktikum...seronok sebab tak lama g da boleh keje...sedih sebab nak berpisah ngan sekolah pertama aku memberikan perkhidmatan aku sebagai seorang guru....ermmm....kebanyakan depe ni tak tau aku kat sekolah depe ni 4 bulan jerr...sekolah ni tak penah dapat guru praktikum, tu depe tak tau...

Rase sedih tu lagi banyak laaa.....huhu...tapi ap2pun semoga depe terus gigih menuntut ilmu biar jadi manusia yang berguna pada agama dan negara...

p/s- ilmu yang tak diamalkan ibarat pohon tak berbuah..

4 Atom Bergerak :

qishie said...

majlis tilawah alquran dah habis?

s how's d results?

paatz said...

to qishie- huhu, nasyid tak berjaya..saingan hebat...dapat tmpt kelima dari 10

fa ; ) said...

cmbes je jd cikgu nih.
hahahaha.

cik afeera said...

huhuhu...korg da nak blah dr lanchang ek~
maknenyer korg bakal bebas dr masalah air y mlanda~!!hahahaha...

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz