MARI...3X..ADA STARBUCKS LA KAT KAMPUS...

Hah...nampaknye bertambah lagi la saham depe2 yg dipanggil org yahudi...nk bkak starbuks kt ipt?aku xkesah bile KPT kate nak letak syarikat francais kat ipt,tapi tengok juga la syarikat ap yg masuk..


tup3....


"KUALA LUMPUR 28 Jun - Kementerian Pengajian Tinggi diminta memastikan hanya francais jenama tempatan beroperasi di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) selaras dengan matlamat menggalakkan lebih ramai rakyat berkecimpung dalam perniagaan berbentuk sedemikian.Pengerusi Persatuan Francais Malaysia (MFA), Datuk Mukhriz Mahathir berkata, langkah itu amat bertepatan kerana francais tempatan tidak kurang hebatnya dibandingkan dari luar negara dan ia juga lebih mampu menepati cita rasa warga kampus yang rata-rata adalah penuntut negara ini...."(petikan dari Utusan online)
_____________________________________________________________________

haha..nasib baik la ade org yg bijak dalam membantu rakyat malaysia yg berkecimpung dalam dunia francais berasaskan makanan ni..beri peluang pada francais tempatan, sedap2 je...xde akses WIFI? alah...igt francais luar je boleh g2?sapa bilang org kiter xleh?kiter kan ad streamyx...suh aje depe joint venture dgn francaisor2 nih..haaa..apa macam..tergugat ko(francais luar)..hehe



Kopitiam...Otai...Starbucks...aku lagi suke mak aku masak..hii

2 Atom Bergerak :

hambaallah86 said...

salam..
tahniah atas kemajuan blog anda, din..u pengetahuan ko, stabuck tlh hampir bangkrub d US..hampir separuh drpd cawangan terpakse ditutup kerna tiada pelanggan..apabila tanya kepada beks pelanggan mengatakan bhwa "kami xnak membyr mahal u secawan kopi"..

hambaallah86 said...

salam..
tahniah atas kemajuan blog anda, din..u pengetahuan ko, stabuck tlh hampir bangkrub d US..hampir separuh drpd cawangan terpakse ditutup kerna tiada pelanggan..apabila tanya kepada beks pelanggan mengatakan bhwa "kami xnak membyr mahal u secawan kopi"..

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz