...Konsert Avril Lavinge BATAL...

"He...He...U...U...Wakaka..Konsert aku batal... No way...No way...Mana boleh cam g2..."
( lirik baru Avril lavinge :
gorilafriend )




Konsert Avril yang dijadualkan pada 29 Ogos ini telah ditunda atas alasan ia tidak sesuai dengan sambutan hari kemerdekaan Malaysia pada 31 Ogos 2008. Keputusan itu telah dibuat selepas mesyuarat Kementerian Kebudayaan, Keseniaan dan Warisan (KEKWA) bersama dengan Jawatankuasa Permohonan Artis Luar Negeri (PUSPAL).

Pada 8 Ogos yang lalu, rombongan Dewan Pemuda PAS yang diketuai oleh Ketuanya Sdr Kamaruzaman Mohamad telah berjumpa dan berbincang dengan wakil PUSPAL agar konsert itu dibatalkan kerana ia jelas tidak sesuai dengan sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia dan membawa nilai yang buruk kepada akhlak dan moral rakyat Malaysia.Wakil Puspal Hj Syukran telah mendengar luahan daripada wakil Pemuda PAS Wilayah dan menerima memorandum yang disampaikan oleh Sdr Kamaruzaman, dan berjanji akan membawa perkara tersebut kepada perbincangan.

Dulu konsert Inul dibatalkan, la ni lak konsert Avril nih..tahniah kepada Dewan Pemuda PAS yang berusaha mencegah kemungkaran...pada sapa2 yg nak angin tu,try korang fikir balik..lagi 2 hari kite nak sambut ulang tahun kemerdekaan...yg ke 51..apa ke hal nye kite nak wat konsert g2? apa faedah ? ye...ye... kite nak 'berhibur' tak kan tak leh kot? betul ke cara berhibur cam2?? yakin ? aku rase tak......

rasa2 korang la kan..mana lebih baik..TUNDA @ BATAL ? letak je jawapan korang kat chat box sebelah nih...bagi komen sket...xder cas setiap ayat yg di anta..hehehe...TQ





0 Atom Bergerak :

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz