TAHNIAH !!!

Rasenye tak terlewat lagi aku ucapkan tahniah kepada wira kite, saudara Lee Chong Wei ,apabila menjadi satu-satunya atlet Malaysia yang berjaya menyumbangkan pingat 'tunggal' kepada negara kita..Syabas diucapkan...aku difahamkan,ceh...aku diberitahu,ceh...aku tgk tv (2 yg sebenarnya...) Chong Wei bakal menerima habuan sebanyak Rm 300 000 dan juga pencen seumur hidup sebanyak Rm 3000 sebulan..wah...sonang ekau!! huhu..apa2pun tahniahla kat Chong Wei kn..kalah kat Lin Dan pun pasal Lin Dan 2 tere sangat..main pun kat tmpt die.mesti nak tunjuk Hero tak?kui3...

Dengar cite pn Chong Wei akn mendapat pangkat Datuk nnt..wah...bestnye...kn3?
ada, 3 ratus ribu, dah benti nnt dapat pencen 3 ribu lak...hui...mewah3..namun, wang bukanlah sumber kebahagiaan ,bukanlah segala2nya...beringat sebelum kene...bersyukur atas segala nikmat yg dberi...ni kalo korang nak tgk aksi Chong Wei vs Lin Dan tapi bukan yg olimipik hr tu






tapi yang penting aku nak gtau korang, kiter ade Presiden Persatuan Bola Sepak(FAM) yang baru tau ...sapa? Datuk Nadzmi Mohd. Salleh la...tak caya? tgk ni...( Berita Utusan Malaysia) ha..jangan terkejut tau...2la...aku pn tak caya..tapi surat kaba tulis g2 ...Utusan tau...hehe (die silap 2..)


1 Atom Bergerak :

cikgu_eya said...

seb baik tak dapat emas... haha
bazir duit rakyat RM1j

baik lah buat peruntukan utk membasmi kemiskinan kerr...

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz