Tamat sudah satu tugas

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah tuhan sekalian alam...hehe..tak sangka aku dapat siapkan aku nye tesis dalam masa yang sangat2 terdesak...mak aih,mane taknyer..Pn Rozita nak fly tak lama g,kami nak xnak kene submit draft tesis secepat mungkin..

pergh dalam masa 5 hari, pas running aku nyer tesis kat dak2 sem 5(masalah datang g bile LCD wat hal...ke aku yg tak reti setup..kui3..) terus wat analisis ngan bab 5...draft yang dulu aku tak ikut format sangat...kali ni aku wat shabis baik..submit kat Pn Rozita pg semalam...YES!!!

Hari ni aku kat umah,sempena meraikan 'kejayaan' aku...cecece(ayat Prof Muz)..petang nih aku nak balik..b4 2 nak g PWTC sat nengok pameran buku..katenye ade gak Pc fair...huhu mane leh tinggal nih...jalan2...

0 Atom Bergerak :

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz