Salam Aidilfitri




Aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitri ,maaf zahir dan batin kepada semua kaum muslimin dan muslimat , dan pada mereka yang berjaya menyempurnakan ibadah berpuasa mereka ...tahniah ! semoga kita diketemukan lagi dengan Ramadhan yang seterusnya...I'Allah..aku balik raya hari selasa,malam raya kot..skang kat kajang g ..

Buat kawan2, terima kasih jadi kawan aku..maafkan segala salah silap aku,ter ap2 ke kn...maklumlah,kadang2 terlebih gurau..takut ade yang terasa dan merasa...buat bloggers semua, selamat hari raya juga diucapkan...jadila blogger yang jujur dan bertanggungjawab atas ap yang ditulis @ disampaikan...(termasuk diri aku gak) huhu...

bukak je cuti raya,assignment dah bertimbun menanti...kene balik cepat.kalo tak lambatla siap..aku kene wat macroteaching bukak cuti ni..ajar sub topik Neutralisation...nak tau detail?nnt aku tunjukkan..kongsi dengan korang macam mana rasa nya jadi seorang guru...

1 Atom Bergerak :

nurilahi said...

buat kimia dan kau,

eid mubarak~

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz