kenapa Kimiadanaku?

salam....pagi Sabtu nih takde nak watpe...blk umah komputer dah menanti...hehe,asal blk umh tak tido punyer la pas subuh(perangai kureng aku...)...aku nak story pasal nama blog aku nih.."kimiadanaku"....hurmmm,ape...takde nama len ke ko nak letak?hehe...sebenarnya........
...aku sendiri pun tak tau knpa aku letak nama ni untuk blog aku..nape erk?pasal aku cikgu kimia ke?tak jugak...

rasenyer perkara ni(penamaan blog kimiadanaku) terjadi masa aku belum g ade blog...aku berjinak2 ngan mende ni akhir tahun 2007..aku ingat g mase 2 kitorang ready nak g Bandung...tgh lepak2 tunggu kat LCCT , aku pinjam laptop kak Farah..kat sana dapat wifi..aku jengok2 kat blog ayol..tibe2 je rase nak ade blog sendiri..aku pun sign up blogger..wat satu blog..konon diari g bandung la...dengar kate kene bg nama special skit,yg pelik la kire...letak nama paatz,tak best,aku pun combine kimia+dan+aku...haha..spoil.aku jarang update entri...tak jadi ap pun...

masuk pertengahan 2008,aku kembali blik setelah tak aktif beberapa bulan...kali ni aku betul2 nak ade sebuah blog..yang leh jadi tempat aku lepaskan,kongsi apa saje dengan korang,yang tak ter'keluar' dari mulut aku,tapi kuar dari tangan aku(tangan aku berpeluh tau....T-T ) yang menekan keyboard nih..lastly...wujudlah blog kimiadanaku yang korang dok baca skang....


p/s : kalo korang ade bende nak share juga,jgn segan2 tingglkan komen yek....=)




2 Atom Bergerak :

Nurul Akma Bahari said...

jadik?knp nama kimiadanaku?hehe..
wa..tringat kenangan kat bandung especially yg masa kat unpad, lambat masuk bas smpai kna sound.he2

paatz said...

heheh...pasal nak nampak lain dari lain...hu...yela,org tu gatai nak mamt indon kat unpad tu.kui3

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz