Tag dari Cacen86

Salam semua..kebelakangan nih slalu sangat hujan...berjam2 lamanya...tak dapat la kuar mana2...tengah2 bengong menerjah code template,aku terima tag dari Cacen...tq..ble dah siap sume baru berkesempatan nak laksanakn task dalam tag tuh..ok...tag yang memerlukan aku menulis..



Username?



Left handed or right handed?



Favourite letter to write?



Least favourite letter to write?



Write "The Quick Brown Fox Jumps Over The Lazy Dogs"



Tag 6 people:



Sebenarnya...ini adalah tag yang sulung aku terima semenjak jadi blogger semula...(dulu jadi blogger mati...)..tq Cacen sebab sudi menge-tag diriku...adalah lebih baik ko memberi name tag...boleh aku pakai kat sekolah nnt..kui3

1 Atom Bergerak :

Anonymous said...

TankQ bro. Tak pernah2 saya kena TAG! nanti saya balas. Masa ni tgh travel d WP Labuan (Free Duty Zone) coklat murah2! Awak asal mana?

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz