Kamu Mahu Kerja Part Time?



Salam kembali...amacam,layan tak tak lagu Kaer , bukan Kasihku 2?hehe...mane2 yang layan memang tangkap leleh lah..kui3.cuti2 sekolah ni(sebab aku bakal cikgu ..hehe) n cuti sem ni ada antara kita yang wat keje part time , jadi typist,jadi promoter barang , retail ass, jaga, dan macam2 lagi...n ade juga yang dok umah keje kan perut memasing..hehe..entri kali ni aku nak cadangkan aktiviti atau keje part time yang korang boleh wat sambil2 dok kat umah...'keje' @ task diberi oleh Doctorjob.com.my memerlukan korang menjadi tukang karut atau pencerita tentang kehidupan korang di UNIVERSITI memasing! senang jer kan...





korang kene wat esei dalam 600 patah perkataan,(in English) apa2 aktiviti yang korang wat di U memasing,assignment yang kene wat,nak cite CGPA korang dapat Dekan pun leh...hehe..kriteria yang dipilih oleh Doctorjob adalah kemahiran menulis dalam Bahasa Inggeris yang baik dan juga personaliti yang menarik!!!

Namun terdapat requirements / syarat2 yang perlu dipatuhi...korang haruslah masih lagi seorang student di mana2 UNiversiti (swasta ke awam tak kisah tau) antara Jan - Dec 2009(sob3....aku hampir2 tak dapat.) Berumur 23 tahun dan ke bawah...dan semestinya korang kene KOMITED mem'blogging' dari awal tahun samapaila hujung 2009..

Untuk maklumat lanjut g, layari Doctorjob.com.my... bagi yang layak,korang akan dihubungi...nah...berblogging sambil dapat habuan hasil entri korang..hehe..sapa2 yang berminat bolehla cuba...dipersilakan...dari sudut positifnya,korang leh improve grammar ..betul tak?kui3...

0 Atom Bergerak :

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz