PC Fair End TouR

Salam ceria semua...err,dah baca dah entri aku sebelum ni? tentang keje part time yang simple 2..hehe...mmm..hari ni aku berkesempatan pegi ke PC Fair kat KLCC,yang diadakan selama 3 hari ,dari 12-14 Disember 08..pameran yang dianjurkan 3 kali setahun oleh organisasi besar , PIKOM kali ni tampil dengan beberapa gadget yang menarik perhatian aku,siap pasang angan2 nak beli...hehe..sebenarnya,sama jer tiap2 tahun..cume kali ni,antara gadget yang banyak aku nampak, 2 haa FM Modulator..yang pasang kat kete 2...ni ada gambar2 yang aku nak kongsi dengan korang..pada yang tak dapat g kat KLCC ni, ade g nnt kat JB 19-21 ni..



Antara syarikat besar yang turut serta



Huhu...



Menarik...macam men Wii



kui3...cube test masukkan air kat speaker laptop



nak beli satu nanti...



6 Atom Bergerak :

didi said...

nak try masukkan air kt laptopku nih..
hehe ~~

rosak paatz bayar k.. =]

paatz said...

miss yana-ehh..jangan2..huhu...naya nnt,kang takleh berblogging g..he

Amirahsza said...

wah!! nak pergi gak...x ajak pown..waaa!!!

paatz said...

Mira Aida- awk tak tanye..huhu..takpe2..ade g nnt kat JB

ziezue said...

bile kat jb tue?katne?

paatz said...

ziezue-huhu,tak tau la kat ne ,tapi minggu ni..^-^

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz