Kemas Kini Siap




Salam...alhamdulillah.akhirnya selesai juga aku mengemas kini 'rumah' maya aku ni yang pada asalnya bercatkan merah dan hitam tibe2 jer berterabur widget2nya...lantas dengan nekad nya aku mula mencari cat2 baru bagi membaiki taburan tu..kui3..akhirnya, cat biru dan hitam menjadi pilihan untuk rumah baru ni ...ok? ke tak ok ? ok kan jela ek....


baik...jadi kita hiaskan rumah baru ni dengan meng'update'kan entri...aku suka nengok2 forum2 kat internet...ade post yang menarik aku jumpe...tentang satu SINDIKET menculik anak gadis remaja untuk dijadikan pelacur di Penang....Na'uzubillah...betoi ka Paatz?




Salam buat anda semua...saya sekadar nak kongsi satu cerita tentang sindiket membawa anak gadis belasan tahun lari K.Lumpur dan dijadikan pelacur yang kini sedang berleluasa di Penang.

Semalam saya terlibat dengan Operasi mencari dan menyelamat ..tu pun jadi bidan terjun. Dalam saya sedang bersiap-siap nak gi Kenduri..he he he maklumlah cuti raya cina ni ramai yg buat kenduri..namun saya terpaksa lupakan hasrat tu coz terpaksa ikut sahabat buat tangkapan mengejut kat Kulim, Kedah.

Kisahnya seorang budak perempuan anak kawan saya dah hilang dan tak balik rumah selama 3 hari, ayat terakhir yang bapa dia terima sms berbunyi gini " ABAH, ADIK TAK BALIK HARI NI ".. itu jer, punya lah gelabah bapak budak ni...dah dua hari cari tapi tak jumpa..lastly buat report polis , sehinggalah TERKANTOINYA diaorang ni tengahari semalam dalam jam 11.30 pagi dekat Taman Tasik Kulim bersebelahan stesen bas Tasek, Kulim, Kedah.

Mereka telah di cekup oleh informer-informer kami yang menyamar sebagai Mat Rempit dari ahli kumpulan " 2009 " dan budak perempuan ni baru berusia 17 tahun...bersama seorang kawan yang seusia dengannya yang disyaki adalah ejen atau orang tengah...bila disoal siasat budak ni tadi kata yang mereka sedang menunggu seorang lelaki yang akan membawa mereka ke Kuala Lumpur..dan lelaki tersebut telah dikenal pasti dan Polis sedang melancarkan gerakkan memburu Lelaki Melayu yang keparat ni..
cgrock

Modes Operandi mereka adalah dengan menggunakan budak perempuan di sekolah untuk memujuk kawan-kawan dengan janji manis yang cukup manis..namun kesahihannya masih dalam siasatan...satu lagi target mereka adalah budak sekolah yang berpewatakkan bertudung dan bersopan santun..yang mana tidak pernah keluar rumah dan sering berkurung dirumah..kata orang bebudak yang jenis ulat buku ler...


Tak tahula nak kate betol atau tidak,ape2pn para wanita harus lebih berhati2 dan menjaga diri memasing dari terpedaya dengan pujukan manusia bertopengkan setan nih....ish3....

p/s- sindiket curi selipar kat masjid....ade g


3 Atom Bergerak :

ziezue said...

kmu pernah hilang selipar kat masjid ke?huahua

Anonymous said...

The ambition of Clomid remedial programme in treating infertility is to locate normal ovulation sooner than give rise to the condition of numerous eggs. Once ovulation is established, there is no gain to increasing the dosage above . Numerous studies expose that pregnancy almost always occurs during the elementary three months of infertility therapy and treatment beyond six months is not recommended. Clomid can cause side effects such as ovarian hyperstimulation (rare), visual disturbances, nausea, diminished "trait" of the cervical mucus, multiple births, and others.

Clomid is in many cases prescribed nearby generalists as a "opening activity" ovulation induction therapy. Most patients should be subjected to the fertility "workup" former to start any therapy. There could be tons causes of infertility in wing as well as to ovulatory disorders, including endometriosis, tubal infection, cervical banker and others. Also, Clomid analysis should not be initiated until a semen examination has been completed.
Clomid and Other Ovulation Inducti
Somali pirates proceed with their attacks against worldwide ships in and hither the Inlet of Aden, in pique of the discouragement of stepped-up intercontinental naval escorts and patrols - and the increased neglectfulness computation in any representation of their attacks. Underneath agreements with Somalia, the U.N, and each other, ships relationship to fifteen countries coetaneous beat the area. Somali pirates - who sire won themselves upstanding $200 million in payment since day the same 2008 - are being captured more as much as not well-grounded now, and handed in to authorities in Kenya, Yemen and Somalia looking concerning trial. Unruffled here are some justified wrong photos of piracy touched in the foreman the toboggan of Somalia, and the cosmopolitan efforts to leverage dorsum behind on it in.
[url=http://ebusinessscoop.com/members/clomid-iui-over-40-47/default.aspx]clomid iui over 40[/url]
[url=http://netmoneyfaq.com/members/fertility-clomid-16.aspx]fertility clomid[/url]
[url=http://birinciyim.com/members/clomid-and-failure-to-stimulate-47/default.aspx]clomid and failure to stimulate[/url]
[url=http://adventuresingeek.com/members/cycle-length-clomid-84/default.aspx]cycle length clomid[/url]
tel:95849301231123

Anonymous said...

Yes if the truth be known, in some moments I can phrase that I approve of with you, but you may be considering other options.
to the article there is still a question as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with efflux of this solicitation www.google.com/ie?as_q=extreme movie manager 6.1.8.0 deluxe ?
I noticed the utter you suffer with not used. Or you use the black methods of inspiriting of the resource. I take a week and do necheg
Your Ferrdenants :)

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz