S.A.Y.O.N.A.R.A


'Aizuddin' relief terakhir untuk aku kat SMK Lanchang...

salam blog untuk semua...hah, lama kau tak muncul paatz? huu...maaf sebab lama tak
meng'update entri kat blog...tak tahu kenapa kemalasan aku untuk meng'update' blog datang balik...kini, aku kembali..kembali untuk menulis apa2 yang aku nak tulis...apa2 yang aku nak kongsi...jadi sebagai pembuka citer...meh aku nak kongsi dengan korang kisah detik2 akhir aku kat SMK Lanchang, tempat aku praktikal...

dah lama sebenarnya nak tulis pasal entri ni...sejak aku habis ( 24hb April) ari tu...tapi tertangguh sebab aku demam...g klinik, disyaki demam denggi...alhamdulillah takde ape2...hampir 5 hari aku demam...sebuah pengalaman yang amat berharga buat aku sebagai seorang bakal pendidik.sepanjang berada kat SMK Lanchang, macam2 benda aku belajar..secara formal dan tak formal..


nie pengetua SMK Lanchang, Cikgu Jamri b Md Lela...sorang pengetua yang tegas dan bermatlamat tinggi dalam mencapai misi dan visi sekolah..


hmm...barisan guru2 SMK Lanchang...(sori..gambo dari majalah)..cikgu yang dok pandang tempat laen tu guru pembimbing aku..Cikgu Rizal...rilek dan bersahaja...tapi sangat komited dengan kerja...kalaula ade anugerah cikgu2 yang paling sporting dan ceria,aku bagi n adiahkan buat cikgu2 kat SMK Lanchang...depe memang BEST!...unite..takde la nak gado2..'klik2' takde pon..heh...rindu la plak..


haa...ni anak didik latihan nasyid...gaya seakan2 artis ...kalo berkenan atau berminat, gtau aku...


kesempatan ni Paatz nak ucapkan ribuan terima kasih dan sekalung penghargaan buat warga SMK Lanchang ( termasukla pengetua,guru2,staf,dan para pelajar) yang sudi menerima kehadiran guru pelatih di sekolah anda. sudi berkongsi kisah suka dan duka di sekolah anda..ada umur yang panjang, insyaAllah kita berjumpa lagi...S.A.Y.O.N.A.R.A...

4 Atom Bergerak :

Nurul Akma Bahari said...

berminat gak ngn yg hujung skali dekat pagar tu ;p

.millalara. said...

selamat hari ahad chegu! huuu~

paatz said...

to akma---> hoho...bisa diatur

to Babymilosh--> slmat pagi!

Anonymous said...

come n follw n komen2 my blog. huhu.. zhahora.blogspot.com

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz