Aku Risau Kamu

Terkejut aku dapat berita tentang dia...

"gee accident aizuddin.kite kat klinik ni..tak dapat masuk..jangan risau eh..kitorang ade"

" Ila ni..jangan risau ye Aizuddin..kitorang jage Gee gilir-gilir.."

" Ann ngah siapkan Gee..nak g balai polis,wat report.jap g ayah Gee datang jemput..jangan risau ek..."

Jangan risau...mmm..sememangnya aku risau...sangat2...aku tak tau petang tu dia nak g ikut kawan dia jilid tesis...aku baru balik dari Balakong..2 hari sebelum tu dia g Singapore,umah Pak Long..balik2 je....mmm.aku risau ni...

Aku tak tahu keadaan sebenarnya...selagi tak tengok dengan mata kepala sendiri....

Gee :"Jangan risau eh..."

Aku : " ........ "

5 Atom Bergerak :

naz ilyn said...

salam...
jiwa jadi kacau bila dia derita
jiwa jadi menderita bila dia merana
sesungguhnya kita semua insan biasa
cuma DIA yang mengerti gejolak dijiwa

p/s: terima kasih lepak di laman sy...

eiza in the house.. said...

jgn risau eh..maybe betul dia tak ape2..karang2 klu free jenguk2 lah dia ok?..:)

paatz said...

to naz ilyn---> trima kasih kata2 yg diberi =)

to eiza--> insyaAllah

ziezue said...

insyaAllah...org xd ape2...
doakan org sembuh cepat2 yer...
jgn risau yer...
terima ksh awk...

Anonymous said...

jgn risau k..
sjer je singgh nk bg awrd..

~award kat sini -->> http://zhahora.blogspot.com

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz