Dia dah Insaf


Penyanyi klip video kontroversi Negaraku tertekan...mmm?? kenapa tertekan? Wee Meng Chee, pelajar tahun akhir universiti kat Taiwan yang pernah mencetuskan kemarahan orang ramai dengan nyanyian lagu negarakuku?? hasil ilham ntah ape2 beliau..setelah membuat permohonan maaf secara terbuka,die tak mahu lagi pandang belakang congkak ..dan mahu menjadikannya sebagai pengajaran pada masa depan..aikk...mintak maaf je ke bro?anda telah mempermainkan lagu kebangsaan...siap dengan memerli azan subuh dalam lirik negaraku ciptaan 'hebat' tu...



Negara ini aku memang suka
pukul 5 pagi
Ada morning call akan suruh aku bangun
Kadang-kadang beberapa ‘buah’ nyanyi sama-sama
macam tengah duet lagu cinta
Suara tinggi rendah macam tengah nyanyi R&B
Walaupun kadang kala sebahagian daripada mereka out of tune
Walaupun kadang kala sebahagian daripada mereka pecah suara
Ada juga suara yang macam kokokan ayam tetapi dia bangun lagi awal dari ayam
Macam ini baru kite tahu masa untuk bersiap ke sekolah dan kerja


ohh...tidak,Paatz sakit hati mendengarnya...(sekali lagi)
Wahai Namewee,kau mintak la seribu maaf sekali pun,tapi bagi aku kau perlu dihadapkan ke muka pengadilan..biar orang ramai tahu bahana mempermainkan @ tak menghormati langsung agama kami..luka dalam tuuu..!!!tapi...sayang...aku tak dengar apa2 tindakan yang diambil..sekadar diminta hadir beri keterangan..maka dengan segala seronoknya dia boleh 'berkarya' lagi...Aiman Tak Kesah??!!
oh yee...si Namewee ada menjelaskan keadaan sebenar yang dikatakannya telah 'diputar-belit' oleh media...korang boleh rujuk sini..Namewee..dah baca???jadi apa Komen korang?

Berikan komen korang,tekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korangSmile18.com

0 Atom Bergerak :

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz