Pemburu blog Jadian


Paatz menang?kui3...

Salam semua...pagi cuti Isnin yang tenang dan seronok.nape ye,haha..buat kali 100 pertamanya Paatz berjaya mendapat hadiah dari contest2 di alam maya ni..seronoknyeee..he,walaupun menang saguhati.Contest Blogger Hunter yang dianjurkan oleh saudara Faiz(dan team2nya yang besh) bermula 5 Jun lalu dan berakhir semalam...jom baca kisah "Pemburu Blog Jadian"

5hb Jun 09..
Balik je dari Dengkil hantar adik aku, terus bukak laptop tengok2 soalan dalam contest tu. banyak sangat.227 soalan dari semua ahli2 KAMI Blogger untuk dijawab,perghh...aku cuba menjawab seberapa mungkin dulu.Sambil usha2 blog orang,kite carik jawapan.Jenuh aku mencari jawapan,ade soalan tu tentang diri depe sendiri,ade tentang produk yang dijual,warna tema kegemaran,bolela cari dengan senang,tibe2 kene lak teka teki.pergggh....aku lemah bab ni..kui3..hari pertama pertandingan aku menjawab 100 soalan dengan lompang-lompang di beberapa so. yang aku tak dapat jawab.Petang tu hantar terus sebab nak balik Sabak pulak pasni.Aisey,tak dapat nak join untuk menjawab so. yang lain..

7hb Jun 09..

Paatz sampai umah malam,tengok blog rasmi contest tu dah ade ranking,aih...ade lak nama aku..dengan tak semena2 nya semangat nak menjawab lagi saki-baki soalan membuak2.he.dalam keadaan penat tu aku mencari2 jawapan dan akhirnya,jam 10.40pm aku serender.penat...kuyu suda mataku.esok kene bangun awal lak.anto jela

8hb Jun 09..
Mak aih, nama Kimiadanaku ade dalam senarai 20 pemenang laaa...alhamdulillah..TQ pada FCU Team dan ahli2 KAMI blogger yang sudi memberi soalan2 untuk dijawab..korang yang lain tak nak join? jomla join KAMI Blogger!!!

p/s-tahniah pada pemenang2 yang lain...=)

Berikan komen korang,tekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korangSmile18.com

6 Atom Bergerak :

bozzobattousai said...

tahniah...

paatz said...

to bozzobattousai; terima kasih=)

gelengkepala said...

memang patut la menang, kena jawab sampai 100 soalan untuk menang? perhh kalau saya memang la tak sanggung nak jawab kesemuanya.. pa pe pun.. tahniaha la



p/s: jom link exchange

paatz said...

to gelengkepala-ngee..tgk keyword soklan je.tu yg laju menjawab.=p

zai said...

tahniah..err..yg bab teke teki tu mmg puas aku cri kat laman dia,soaln ngan jwpn pn xjumpe kat ctu..hehe..
las2 trpkse google jer..

~ieDa~ said...

Tahniah..Hehe..soriii..terlewat
plk nk ucap..Nnt kite masuk contest kt Kami Blogger lg ekk..Hehe..

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz