Taubat Seorang Pondan


cantik tak I...awww

Ceritanya adalah berkisar kepada kisah Ayu.( nama sebenarnya Hamdan ). Ayu adalah seorang mak nyah ataupun Pondan bahkan juga suatu masa dulu lebih dikenali sebagai Bapok yang berkerja di sebuah syarikat swasta (nama dirahsiakan) di Ibu negara sebagai Operator penyambut tetamu.Semasa Ayu mula menjejakkan kakinya di KL, beliau tinggal bersama teman sekampungnya yang bernama Ayob di Hulu Klang. Namun, apabila Hamdan.. oopssss ... Ayu mula menukar selera dan cara hidupnya akibat terlalu taksub dengan gaya kehidupan kota metropolitan yang cukup mencabar lantaran memilih cara pemakainnnya menjadi seorang 'wanita'.

Penampilan baru nya cukup disenangi oleh mata-mata gatal jantan-jantan miang kota raya. Sekali pandang keayuannya memang terserlah lengguk langkahnya boleh membuat yang lumpuh pun bangun berlari apatah lagi kalau skirt pendeknya kegemarannya terselak bak tiupan angin ganas kenderaan yang sentiasa mundar mandir macam-macam ada. Pak Abu pun boleh simpan ketayap dalam poket dulu. Keterampilan ini pun kadang-kadang membuatkan Ayob yang memang telah mahir dengan asal usul Ayu pun tak tertahan takut-takut ada yang patah katil bujang nanti.Demi keselamatan dan menjaga maruah dan nama baik kampong mereka Ayu telah berpindah keluar dari rumah sewanya...

Hari demi hari berlalu dengan pantas kehidupan kotaraya makin mencabar kelibat Ayu sudah lama tidak kelihatan. kes jenayah makin menjadi-jadi rogol, ragut, bunuh secara sengaja, tidak sengaja maupun tanpa disedari, buat dan buang anak. Kadang-kadang tertanya-tanya juga Ayob akan nasib rakan sekampong nya yang telah vogue gitu ... Di pendekkan cerita yang makin memanjang, satu hari ketika Ayob berada di rumahnya sedang menonton Akademi Fantasia tiba -tiba kedengaran satu ketukan di pintu rumahnya. Bila Ayob buka pintu... dilihat didepannya seorang wanita cantik lagi Ayu ... dengan skirt pendeknya.. dan rambut al-ala Norrita..Ayu menyapa Ayob. Hampir tak kenal Ayob bahawa di depannya itu sebenarnya akan kawannya si Hamdan ..(Ayu..le) disebabkan ke'Ayu"an. Di panjangkan cerita..Ayu pun masuk ke rumah sambil menangis tersedu-sedu sambil memeluk Ayob. Ayob yang terkedu dan gabrah cepat-cepat menutup pintu kerana takut-takut diintai oleh pasukan 999 TV3 maupun Edisi Siasat NTV7. Kelembutan Ayu membuatkan Ayob berasa sesuatu yang telah mula bergerak ... namun Ayob masih maintain machonya

Ayob : Pasai apa hang dok teriak nie.. .

Ayu : Yob, aku menyesai dah la nie. Aku sebenagnya nak bertaubat.. Aku tak mau dah nak pakai baju seksi-seksi lagi. Aku insaf ... insaf ... TAUBATTTTT ... aku tak mau nama dan gambag aku keluag masuk TV ataupun sorathabag macam dot dot dot tu ... . isk isk isk huaaaaaa ... .

Ayob : Baguihla kalu macam tu Dan (nama timangan Hamdan semasa mereka di kampong) Aku pun selalu juga dok doa kut hang balik ke pangkal jalan. hamdulillah ...

Ayu : Betoi lah Yob ... hang sorang lah kawan aku dunia dan akhirat ... .. Mulai minggu depan ... Yob aku akan berazam untuk berubah ... kali ni habis-habisan. Aku akan ... pakai tudung dengan baju kurung
ala-ala Waheeda gitu.. takmau dah dedah aurat. What do u thing Ayob ?

Ayob : #$5@&* !!! Astagfirullah. .. ... ..( Ingat taubat betoi-betoi)

p/s-ngeeee....tau buat seorang pondan...kui3
edited by paatz
sumber;virtualfriend


Berikan komen korang,tekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korangSmile18.com

22 Atom Bergerak :

eriffin said...

sejujrnya.. best cerita ni.. ingatkan nak bertaubat tapi nak buat lg.. aduhai.. leh dijadikan pengajaran..

handhalah ibnu kamil said...

hehehe.

apa la paat.

buat saspen.
mcm nak debik je hamdan tuh!

paatz said...

tu la pasal...terbaru!!

aku dapat tau, golongan ni makan pil perancang nak jadi pompuan???

klik sini

qishie said...

haha..sabar je la

lalink7 said...

geram nengok pondon tak sedar diri..
aduyai...

e said...

ngeri nyahhh..

Nurul Akma Bahari said...

ntah hapa2 nya pondan, hahaha..

paatz said...

kalo ae cikgu jenis camni...ap korang rase?

syahadah said...

KOSER NYAH..ADA AKU KISAH???

Misz_zana85 said...

sengalnya pondan tu..mati2 igt nak taubat..cit..

kina said...

hahahahahhahahahahhahahahah

mEiZ AraNda said...

hehehhee
terharu cheq dengaq .:)

cIk JanNah said...

auww...
adoyai hamdan!
eh2 ayu la..
igt kan tobat dah nak jd pondan.
upe2nye x mo sexy2 dah!
good job.
ade usha yg baek

kih3

:)

incik.keiroro said...

hahaha... ta bole bla punya citer... best jugakk

ibnu yasin said...

hehe..konpius dengan taubat ke hape ni..taubat dgn manusia pon tak mcm ni..apatah lagi taubat dgn Tuhan...lembut ni memang ade..malah ade yang dah jadi bapak..takde masalah..perangai je lembut..dalaman tetap lelaki sejati..mungkin ujian untuk mereka dan kita..sampai nak tukar jantina tu memang melampau dah..

philters said...

i thought yop was going to kena rogol by ayu at the end.

hahahahahahahahahaa...!

paatz said...

to philters- hehe...waa..it cant be la...both are best friend maa...

Aku yG n3rd.. said...

hahaha..klaka la.
adakah hmdan tuh pkwe lame ku??

arby89 said...

adoi.. mmg nk tawbat, tp tertawbat jd pempuan lak.. isk3

EIPUL said...

mengong... kelakau lah sengal... hahah, ending tak menahan... LOL

ziezue said...

haha..2 bukan namenye bertaubat..ade gak org mcm tue ek...huhu

Ejat_Aramaiti89 said...

hahahah...klaka gila cita nie
hahaha

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz