Pembunuh Kucing Bersiri


Paatz...aku dah penat posing ni..

salam semua...sihat?entri kali ni Paatz nak kongsi cerita pasal pembunuh kucing bersiri...selalu kita dengar pembunuh bersiri,peragut bersiri,perogol bersiri...la ni ade pulak pembunuh haiwan bersiri???erk....bape season die nak wat?kenapala binatang yang paling comel dan manje tu dibunuh?dah puas bunuh orang ka?tak paham tak paham...

Kejadian takde perasaan belas ni berlaku di Amerika sane tu, selatan Florida dimana lebih kurang 9 ekor kucing disembelih dan dibunuh...ayyoo...tak cukup dengan tu, muka dan telinga kucing di TOREH....ulang perkataan TOREH...dua tiga hari kemudian, 5 ekor kucing di rosakkan lagi...kulit kucing tu ditanggalkan oleh si pembunuh kejam ni dan dibiarkan begitu saja...

Hari-hari minggu sudah tak selamat lagi bagi tuan punya kucing nak bawah haiwan peliharaan diorang bersiar2..takut diapa2kan oleh pembunuh ni..kejadian ni berterusan lagi sampaila pihak berkuasa memberi ganjaran pada sesapa yang dapat menangkap si pembunuh ni ($2500 US Dollar...darab 3= bape ek?)

Dan akhirnya, pembunuh kucing bersiri itu berjaya diberkas...korang nak tengok rupa si pembunuh kejam ni???ni haa...

Kijamnye ko..


Nama beliau, Tyler Weinman,anak kepada seorang doktor gigi...dan kes masih lagi dibicarakan...mereka mendapati Tyler tak bersalah,dan pembunuh bersiri sebenar masih lagi bebas..

ok,tutup cerita di luar sana tu, cube korang bayangkan(sape yang ade kucing la kan)... kucing kesayangan korang dibunuh sebegitu rupa?sedih kan?sakit hati?geram?marah?

sebagai orang islam,kita wajib memelihara dan berbelas kasihan pada semua makhlukNYa...tak kira la manusia atau haiwan.sayangi diri,sayangi keluarga,kawan2...sayangilah juga persekitaran kita...perggh...Paatz takleh bayangla camne punye kijam ini olang...takde hati perut paru2 pankreas betul!!!

p/s-sahabat Rasulullah bertanya: "Dapat pahalakah kami menyayangi haiwan-haiwan ini? Jawab Rasulullah s.a.w: "Menyayangi setiap makhluk hidup itu adalah berpahala." (Riwayat Muslim)

Berikan komen korang,tekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korangSmile18.com

14 Atom Bergerak :

meo188 said...

cianyer si kucing. gila ah ding dong sgt kejam

paatz said...

to meo188-"kejam kejam kejam..."

dark said...

tp die ensem~arrgghh!!
patutla org ckp,jgn mnilai dr luaran..hahaha!!

Yatie said...

eiiii....kejam nyer.

Framestone said...

thank coz sudi singgah ke blog bro ek...

ops byk gak nmpk mayat2 kucing dileyek digilis dijalan raya

cik bulan said...

sgt malu aku nak ckp ni, tapi aku pnah bunuh anak2 kucing. masa aku kecik- 5 thn umur aku masa tu. aku tak tahu knape aku leh buunuh. kejam nye aku. tapi aku dah taubat dah.

paatz said...

to cik bulan-waa..5 tahun suda 'ganas' ek...he=p

cik bulan said...

phsyco agaknye dulu. tp skang bersalah gile walopun dah bertaubat

paatz said...

to cik bulan-hehe...comey2 mase kecik pn ganas yer...=p

Aku yG n3rd.. said...

hnsem mamat ni..

arby89 said...

eh? kucin pon di lema ancaman bunuh.. isk3

ziezue said...

cian nyer...
paatz.nk tanye penderaan kpd kambing pernah terjadi x?..2 haiwan kesukaan kwn aku yg dok kt kajang tue...kot2 la ader..

paatz said...

kambing xdala...sbb org wat makan g sedap...

dak eina said...

uih xptt betol la bunuh kucing..
wlaup0n kkdg eina ske sepak terajang kucing..tp tetap syg taw kucing neh..hihi

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz