Konvo Sampai Demam

Dengan Housemate time blaja dulu


dengan Muaz,kawan xSambest..


Salam semuanya...

Paatz tak berapa sihat..tak dapat bertugas.Doktor bagi mc 5 hari..

Paatz dan rakan2 baru saja berkonvo jumaat lepas..malamnya demam..

Ucapan tahniah juga buat teman2 lain yang turut berkonvo di Universiti masing2.
Musim ramai orang demam..takut terkena wabak H1N1..

Doakan Paatz sembuh...

Jumpa entri akan datang
salam
p/s-rindu kawan2...


Berikan komen korang,tekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korangSmile18.com

17 Atom Bergerak :

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

Tahniah!! Tahniah!!
sumi pun baru jerk lepas konvo..
demam jugak.. huhuu~

cepat2 sembuh yek..

paatz said...

to [ai][sumi]...tahniah juga buat aisumi ye...

Rantong said...

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam Haditsnya yang dikutip dari kitab Ash Shahihain "Gunakanlah Habbatus Sauda" kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat

dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)” (HR.Bukhari, Muslim)


Ini adalah ikhtiar kita. Belilah apa2 jenama Habbatus Sauda dan amalkannya SEKARANG!!
_______________________
View Profile: Rantong™

arnamee said...

sALAM..

tAHNIAH :)

Nurul Akma Bahari said...

abg din, congrates! nt jd cikgu yg baeks ye ;p

paatz said...

to rantong...time kasih atas cadangan,lama tak amalkan..ade jual?

paatz said...

to arename...time kasih ya=)

paatz said...

to akma...i'Allah.xda jumpa akma pon hari tu.dak2 exco laen pon xnmpk..huu

cikgu_eya said...

itulah.... lama sangat pakai jubah, dok sebok bergambar sana-sini. Pastu, badan pn kepanasan. Tuh yang demam tuh... ^^

Ralit sangat masa sambut konvo... ^^
Semoga cepat sembuh....

p/s: Dapat mc 5 hari tuh... bukan calang2 body temp. tuh

paatz said...

to cikgu eya...dalam SITC sejuk,kuar2 dah panas..jauh beza.tp mmg dah demam sebelum konvo g...tq ye

ARYN said...

congrats dh knvo. aku pun baru je baik demam :)

paatz said...

to aryn..thanks..ramai ye yang demam sekarang..

lemonade said...

congrats!! get well soon.

paatz said...

tq ye lemonade..=)

Syafansuri said...

Tahniah....

paatz said...

to syafansuri..tq ye

Sofia said...

Bestnye konvo..xsabar nk konvo ni!!

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz