Duit BERSEPAH





Duit bersepah

Salam semua...oh, harga minyak naik lagi..begitu juga dengan gula..berkerut-kerut dahi memikirkan duit yang tak pernah cukup.Nak beli tu,beli ni...Sekarang pula macam-macam program mengumpul duit ada di internet.Tu yang Duit Bersepah.Banyak cara yek nak dapatkan duit.


MLM,Uptrend,SYN,Kutu On9,DCHL...banyak lagi kalau nak disenaraikan.Paatz tertarik sebab baru-baru ni banyak kes artis menipu,tertipu dek program buat duit ni.Tak dinyatakan apa nama program tersebut,cuma program tersebut dikatakan telah berjaya menyepahkan duit orang.

Kalau dibelek inbox message kat FB,memang banyak jemputan program2 lubuk duit.Siap di-TAG nye gambar kita lagi..hu.

Ada yang tak benci bila dengar program macam ni,ada yang sanggup melabur beribu-ribu untuk kaya cepat,ada pula yang memaki-hamun kawan-kawan sebab tak percaya cerita 'kekayaan' dan 'kemewahan' beliau.Dan ada pula yang menangis sebab dalam poket dah takda apa-apa.


Teringat kembali apa yang Paatz pernah belajar dulu...

.
.
.
.

من أراد الدنيا فعليه بالعلم ومن أراد الآخرة فعليه بالعلم ومن أرادهما معا فعليه بالعلم


“Barang siapa yang inginkan dunia dan kemewahannya hendaklah dengan ilmu, barang siapa yang inginkan akhirat dan kenikmatannya hendaklah dengan ilmu dan barang siapa yang ingin kedua-duanya (dunia dan akhirat) juga hendaklah dengan ilmu.”
...

p/s-dah buat baru TAHU...

Berikan komen korang,tekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korangSmile18.com

3 Atom Bergerak :

nonna manis said...

begitula zaman skang lebih byk menipu dari yg btoll...xyah la cpt kaya dan berangan2 trus jd cm org kye..
tapi habuk pun tarak

Lia3003 said...

mlm x menipu, tp yang menipu adalah org nya.. disalah gunakan, hilangkan duit.. sebab oraang macam ni lah nama MLM buruk.. oh! saya tidak menyebelahi mana2 pihak, jz pendapat

KizZ said...

Hmm..Kiz rasa macamni..kita,apa pun yang kita nak buat,biznes biasa ke,mlm ke,kaji dulu sebelum buat,fahamkan betul-betul.Then dah yakin kita leh berjaya apa yang kita buat..That it,barulah just go for it..pendapat kiz lah..

jom sini,
www.kizgarden.blogspot.com

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas
There was an error in this gadget

Rakan Paatz