Filem Bebola Naga



akhirnya , setelah pelbagai rumours yang aku dengar ttg cite dragon ball ni...dapat jugak aku tau bile nak kuar cite die..hehe...anime yang aku suke tengok dari darjah 4 sampaila form 5,masuk ke matrik g...cite katun paling panjg dan menarik selain Naruto..dragon ball the movie(bkn DB Z) akan ditayangkan di Jepun pada bulan Mac tahun depan.


-awan terbang...!-

macam2 aku dengar ttg movie ni..ade yang kate kuar tahun ni..ade yang dah tgk trailer die siap..heh.yang kat youtube tu ciplak punyer.kalo nak tgk striper sket die punyer trailer,refer kat web ni...konfem original punyer.


-awek ni bernama Bulma-


-watak picollo-



-antara kawasan penggambaran-


dragon ball movie ni akan mengisahkan tentang Son Goku,18tahun,seorang pelajar kolej(aikkk...Goku ade studi ke???).biasela,die ade ote2 sikit cite die...Goku blaja di sebuah kolej...seorang yang tak popular,tapi mahir martial arts hasil tunjuk ajar dari datuk nya Gohan.Selepas kematian datuknya yang dibunuh oleh Picollo(kalo dlm komik kire ayah pikor la..),Goku menunaikan 'wasiat' dari datuknya yang meminta Goku pergi menemui Master Roshi(Cikgu Muten yang miang..) dan mengumpulkan kesemua 7 biji dragon ball..satu die dah ade..tggl enam.dan dlam pengembaraan ni dia berjumpa dengan watak Bulma dan Yamu..



-lokasi-


kos pengembaran filem ni mencecah 100juta us dollar!!!huii...mesti korang dok pikir camne la die nak wat rambut Goku 2...alah,die spikey kan jek..kui3.hampir 80% CGI digunakan.pertarungan dlam cite ni dikatakan ala2 the Matrix ngan the One..dalam filem ni nnt takde g watak Vegeta ,Fliza , Trunks dan lain2....sama2 kita tunggu tahun depan ek..


p/s- Kame...Hame...Haaaaaaaaaaaaaaa!!!
Paatz@langat
12:00am

8 Atom Bergerak :

ziezue said...

mase kecik2 dulu..mmg suke r kt citer dragon ball
smpai sekarang..aku msh gunekan istilah awan terbang..haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Napa muka pelakon nyer cam omputih jer?

haiz~

paatz said...

sebab omputih yg wat..die tukar sket jln crita die...huhu.kalo tak die amik aku

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

amik kau?

nanti dari bebola naga jadik satay kajang...

hahaha...

paatz said...

ok ape...leh makan..burrp

ziezue said...

encem per pelakon nye
kalo aku nk berkenalan leh x?
haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

jgn kok gee~bahaya2~kih3~

ziezue said...

xpe la...
jadi abg agkat...
haha ^-^

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz