Ayah Dia 'Buaya' ! Sungguh !



Petikan dari Sinar Harian


Ayah dia memang buaya ! Sungguh!

Paatz tak tau nak kata apa, bile tengok berita ni..sedih,marah,geram...tak patut si ayah menoda anaknya sendiri! kau diberi amanah memimpin,menjaga,melindungi keluarga mu ..Ibarat bunga yang cantik kau tanam bertahun-tahun,kau jaga,sekarang kau siram dengan racun pemusnah pulak?Puas hati agaknya melihat bunga tu makin layu dan mati..yang takkan diusik seekor lebah pon..

Ayah dia memang buaya ! Sungguh!

Nafsu menguasai diri..itulah jadinya..bila mana kewarasan akal dan syariat kau tolak tepi ( mungkin juga kau buang terus), nafsu mula merantai dan mengajak kau ke arah keburukan...Tapi,kenapa kau tak sedar?Manusia yang kau hancurkan itu anak kau?! Permata kepunyaan kau sendiri!

Sedarlah...kembalilah kepada fitrah.Janganlah diperlakukan sebegitu ke atas anakmu lagi.

Ayah dia bukan 'buaya'
Ayah dia manusia biasa...Bertaubatlah...



Jadilah HERO buat anak-anak


"Wahai Tuhan kami, jadikanlah pasangan kami dan zuriat kami penyejuk mata (melakukan perkara-perkara yang menyukakan hati apabila melihatnya) dan jadikanlah kami imam (ketua) bagi orang-orang yang bertaqwa)..."

Patut ke tak seorang Ayah buat camtu??!,Smile18.comtekan saja Atom Bergerak dan Paatz pasti seronok berkongsi dengan korang

4 Atom Bergerak :

Anonymous said...

tak patut!! x sangka ayah dia seorang yang kejam!

paatz said...

sangat xpatut mastura..ayah nya 'buaya'...semoga kembali menjadi manusia yang berguna

pecinta_Islam said...

hmm..ayah sepatutnya melindungi anak..ni ayah pula yang makan anak..mengalahkan binatang

paatz said...

@syahbandar87..sakit mata kan kite tgk sifat ayah die ni..semoga insaf satu hari nanti

Dari pena kimiadanaku

Semua post yang dibuat @ telah dibuat dalam laman ini hanyalah sekadar idea dan pendapat peribadi penulis. Tiada niat untuk menyinggung atau meniupkan sebarang bentuk provokasi, fitnah mahupun penipuan. Komen dan kritikan yang bernas amat dihargai.

Followers

dasdasdsadasdasdasdasdas

Rakan Paatz